Objednávka
Jak objednat a jak využít akce a slevy.
Jak objednat mimo ČR?
Pro objednání mimo ČR objednávejte zboží na příslušné webové stránce a postupujte klasickým způsobem:
Jak objednat?
Vložte zboží do košíku v požadovaném množství kliknutím na tlačítko „do košíku“ a dokončete objednávku vyplněním potřebných údajů.
Při problémech s objednávkou nás kontaktujte e-mailem na info@smartlashes.cz nebo volejte na +420 227 272 400.
Jak se přihlásit do věrnostního programu Smart Client?
Jak si vybrat správnou velikost oblečení?
Velikostní tabulka s rozměry je umístěna pod každým konkrétním typem oděvu.
Jak uplatním věrnostní body Smartíky?
Jak využívat akce?
Je možné objednávku dodatečně změnit?
Objednávku je možné změnit, pokud ještě nebyla odeslána.
Je možné získat slevu?
Je všechno zboží uvedené na e-shopu skladem?
- Zboží, které není momentálně skladem nelze vložit do košíku.
- Tato informace je viditelná i při najetí kurzorem na tento produkt.
- U zboží, které není skladem je možné nastavit hlídacího psa a při jeho opětovném naskladnění vám přijde informace do e-mailu.
Upozorňujeme, že dotazy mohou odesílat pouze přihlášení uživatelé
Přihlásit se